Motocykle są idealne do podróżowania i odkrywania świata. Nie ma lepszego widoku na drogę niż z siedzenia motocykla. Ale do wyboru odpowiedniego modelu należy podejść równie odpowiedzialnie …,

jak do wyboru internetowe kasyno na prawdziwe pieniądze, wiele zależy od tego, dokąd planujemy się udać. Ale wróćmy do tematu W artykule wymieniono najbardziej oczekiwane modele 2024 roku od najlepszych marek. Być może ten motocykl będzie Twoją przyszłą nagrodą w kasynie.

Honda Transalp

Honda zrobiła wielką furorę dzięki Africa Twin o pojemności 1100 cm3 , ale nadal istniała duża przepaść między nią a CB500X, która jest w rzeczywistości bardziej zorientowana na drogę i ma niewielkie możliwości terenowe. W 2023 roku Honda wskrzesza słynną nazwę z przeszłci, Transalp, aby wypełnić tę lukę. Oryginalny Transalp był produkowany od 1987 roku do końca XXI wieku i był napędzany silnikiem V-Twin. Nowy model będzie napędzany równoległym silnikiem bliźniaczym o pojemności 755 cm3 i pojemności 91 litrów. Przednie koło o rozmiarze 21 cali jest przeznaczone do jazdy w terenie, a nowy Transalp będzie konkurował na coraz bardziej zatłoczonym rynku z modelami Suzuki i Yamahy. Jak zwykle, pakiet elektroniki jest wszechstronny, z elektroniczną przepustnicą, wstępnie ustawionymi trybami mocy, zmienną kontrolą trakcji, ABS i hamowaniem silnikiem. Zamontowano zawieszenie Showa (bez regulacji), a prześwit wynosi 8,3 cala. Wysokość siedzenia wynosi 33,5 cala.

Suzuki GSX-8S

Równoległe silniki bliźniacze są teraz w modzie, a Suzuki uznało za stosowne wskoczyć na modę z tym silnikiem, zastępując nie tylko czcigodnego V-Twina używanego w SV650 i V-Strom 650, ale także rzędowy czterocylindrowy silnik o pojemności 750 cm3 używany w nagim roadsterze GSX-S750. SV650 będzie kontynuowany jeszcze przez jakiś czas, ale oczekuje się, że zostanie wycofany. Wkrótce przejdziemy do nowego V-Stroma 800, ale równie godny uwagi jest nowy GSX-8S, średniej wagi roadster towarzyszący GSX-S1000S. Dwucylindrowy silnik równoległy o pojemności 776 cm3 jest całkowicie nowy i ma zapłon 270 stopni, nadając mu charakterystykę V-twina, ale w bardziej kompaktowej obudowie, która będzie również tańsza w produkcji i utrzymaniu. Stalowa rama kratowa i wahacz są również zupełnie nowe. Zapowiada się jako przystępny cenowo członek klasy sportowych nakedów średniej wagi, z nieregulowanym zawieszeniem KYB, hamulcami Nissin, ABS bez IMU i kontrolą trakcji. Suzuki ma godną pozazdroszczenia reputację niezawodnego inżyniera i nie ma powodu, aby wątpić, że GSX-8S będzie inny.

Triumph Street Triple 765 R

Od dawna uznawany za jedno z najlepszych podwozi w motocyklach, sportowy motocykl Triumpha staje się coraz lepszy. 118 („R”) lub 128 („RS” i Moto2) koni mechanicznych, 59 lb-ft momentu obrotowego i krzycząca czerwona linia przy 12 000 obr / min. Skrócone przełożenia zapewniają wspaniałe przyspieszenie, a dwukierunkowy quickshifter pozwala wycisnąć z niego każdą kroplę. Dorównuje Speed Triple 1200RS pod względem elektroniki, podczas gdy geometria podwozia i zawieszenia zapewnia bardzo precyzyjne prowadzenie. Dostępne są trzy wersje: „R”, „RS” i topowa Moto2 Edition, która oferuje doskonałe zawieszenie Öhlins i znacznie bardziej sportową pozycję jazdy dzięki kierownicy typu clip-on. Jego stylistyka z każdym rokiem staje się bardziej kanciasta, ale nadal jest piękna.

Ducati Scrambler 800

Nie jest to nowy model, ale zaktualizowany na tyle, by uzasadnić umieszczenie go tutaj. Oryginalny Scrambler pojawił się w latach 60. ubiegłego wieku, a w 2015 roku koncepcja została zmieniona z silnikiem V-Twin zamiast oryginalnej jednocylindrowej jednostki. Szybko stał się najlepiej sprzedającym się modelem Ducati, po raz pierwszy wprowadzając firmę do pierwszej dziesiątki europejskich rankingów sprzedaży. Zewnętrznie Scrambler 2023 wygląda tak samo, ale wiele się zmieniło. Pojawiła się nowa i o dziewięć funtów lżejsza rama kratownicowa, wahacz i rama pomocnicza. Silnik to nadal chłodzony powietrzem V-Twin Desmodue o mocy 73 KM. Elektroniczna przepustnica umożliwia kontrolę trakcji, a TC i ABS są wrażliwe na pochylenie. Dostępne są trzy modele: Icon, Full Throttle i Nightshift, które zasadniczo są tylko kosmetycznymi różnicami.

Suzuki V-Strom 800DE

V-Strom 800DE to nowy motocykl zbudowany od podstaw ze stalową ramą i zdejmowaną ramą pomocniczą w celu zmniejszenia kosztów uszkodzeń spowodowanych kolizją. W nowym modelu Suzuki celuje w Yamahę Ténéré 700, co jest trudnym zadaniem, ale przynajmniej na papierze wygląda na to, że Suzuki się udało. W pełni regulowane zawieszenie Showa ma 8,7 cala skoku przy takim samym prześwicie. Waga wynosi 507 funtów ze wszystkimi płynami i pełnym zbiornikiem paliwa. Przednie koła nie mają już kilku cali, ABS i kontrola trakcji są wielopłaszczyznowe i można je wyłączyć (tylko tylny ABS). Szybka manetka Suzuki i hamulce przeciwblokujące uzupełniają elektronikę, a wszystko jest sterowane za pomocą kolorowego panelu TFT.