Nic tak mnie nie budzi, jak przejażdżka kabrioletem letnim rankiem….

Rok produkcji: 1969
Pojemność silnika: 7,7 l
Moc: 375 KM

Dlaczego interesujesz się zabytkową motoryzacją? Te auta mają duszę.

Jak i kiedy kupiłeś ten samochód? Auto kupiłem w 2006 roku, w Polsce.

Czy auto jest „fabryczne”, czy ma jakieś modyfikacje? 99% orginał.

Czy sam odnawiałeś samochód? Czy sam go naprawiasz, remontujesz?
Auto było już częściowo odnowione, jednak wymagało jeszcze dużo, dużo pracy. Naprawiać staram się sam, jednak niektóre naprawy zlecam.

Ile kosztowały prace remontowe? Czy były kłopotliwe? Dlaczego?
Dużo! Kłopotliwe było np. znalezienie w przystępnej cenie przedniej szyby (pękło się jej).

Jakie ma zalety, wady? Tym się płynie i te brzmienie V8, wady to spalanie niestety.

Czy konstrukcja pojazdu zawiera jakieś ciekawe rozwiązanie techniczne?
Tempomat, elektrycznie sterowane szyby, dach, kanapa, doświetlanie zakrętów, klimatyzacja.

Często nim jeździsz? Jak go użytkujesz? Czy samochód jest praktyczny w codziennej eksploatacji?
W sezonie dość często się nim poruszam, ale nie na co dzień.

Jaka jest dostępność części zamiennych? Gdzie je kupujesz i ile kosztują?
Części (eksploatacyjne) są dostępne nowe i to w Polsce. Do nabycia natomiast nietypowych szukać trzeba używanych w USA.

Gdzie i jak auto jest przechowywane? Ma swój duży garaż.

Czy uczestniczysz w rajdach i zlotach? Wolę rajdy niż zloty.

Należysz do jakiego klubu lub stowarzyszenia? Nie, wolny strzelec.

Czy zamierzasz kupić kolejne zabytkowe aut? Jakie i dlaczego? Tak, zamierzam, chciałbym Cadillaca Eldorado 59 conwertable.

Pozdrawiam
Wałęka Grzegorz