Sportowe, dwuosobowe coupe. Samochód posiada nadwozie samonośne, z włókna szklanego, zamknięte. Silnik umieszczony z przodu, napędzający przednią oś.
długość: 346 cm
szerokość: 143 cm
wysokość: 113 cm
Osiągi:
Prędkość maksymalna – 153km/h (95 mph)
Przyspieszenie: 0-60km/h – 10,5 s, 0-100km/h – 11,2 s, ¼ mili (402m) – 17,8 s
Zużycie paliwa: 5,7 l na 100 km
Nadwozie – zamknięte, typu coupe, dwudrzwiowe. Szyba przednia stała. Szyby w drzwiach opuszczane. Szyby boczne stałe. Szyba tylna stała umieszczona w karoserii. Dwa przednie fotele indywidualne, brak kanapy tylnej.
Silnik – umieszczony z przodu pojazdu poprzecznie na stojąco, rzędowy, czterocylindrowy, górnozaworowy z zapłonem iskrowym, po jednej świecy na cylinder. Sterowanie zaworami pojedynczy wałek rozrządu w bloku (OHV), napędzany łańcuchem rolkowym dwurzędowym, dwa zawory na cylinder. Chłodzony cieczą, układ zamknięty. Zasilanie dwugaźnikowe, rozruch elektryczny.
Silnik o pojemności skokowej:
Zawieszenia – przednie niezależne, samonośne. Zawieszenie – gumowy element sprężysty. Ogumienie 165xR10, opony radialne, bezdętkowe.
Układ napędowy – przeniesienie napędu na koła przednie. Sprzęgło tarczowe suche, sterowane mechanicznie. Skrzynia biegów manualna w pełni zsynchronizowana, cztery przełożenia i bieg wsteczny, sterowanie drążkiem zainstalowanym w podłodze.
Układ hamulcowy –bębnowy z przodu i tyłu, hamulec pomocniczy mechaniczny działający na koła tylne.
Układ kierowniczy –usytuowany z prawej strony nadwozia. Kierownica 4 ramienna.
Instalacja elektryczna – napięcie znamionowe 12 V, biegun ujemny na masie, akumulator 34 Ah w tylniej części auta.
Prezentowany egzemplarz został wyprodukowany w fabryce w Irlandii w 1969 roku, na lokalny rynek i tam był użytkowany do 2011 roku. Auto ma dokładnie udokumentowaną przeszłość. Prezentowany egzemplarz ma fabrycznie zamontowany otwierany dach, czarny brezentowy, przesuwany ręcznie.
Tekst oraz zdjęcia: Małgorzata Czaja