Untitled
Dodano: 27.06.2017

Renowacja: Mercedes 170 S Cabriolet A

Mercedes-Benz 170 S Cabriolet A, typ W136.

Pojazd został zamówiony przez firmę „Philipsons Automobil A/B” ze Sztokholmu w Szwecji. Opuścił fabrykę 31. maja 1951 roku przy stanie km 31. Samochód miał fabryczną powłokę lakierową nadwozia w kolorze czarnym, miękki dach materiałowy w kolorze beżowym, tapicerkę skórzaną w kolorze czerwonym, elementy deski rozdzielczej wykończone drewnem palisandrowym, fabryczny rzędowy 4-cylindrowy silnik benzynowy typ M136III /136.922 o pojemności skokowej 1767 cm3, mocy 38 kW/ 52 KM przy 4000 obr/min, 4-biegową manualną skrzynię biegów, sprzęgło jednotarczowe suche, fabryczne ogumienie rozmiar 640×15 firmy Coninental.

Wymiary pojazdu:
dł/szer/wys: 4510/1684/1560 [mm], rozstaw osi 2845 mm.
DMC: 1530 kg.

Dane eksploatacyjne:
Max prędkość: 120 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h: 32 s
Zużycie paliwa: 9,7 litra / 100 km

Model ten był produkowany w latach: 1949-1951. Ogółem wyprodukowano 830 pojazdów. Cena samochodu w 1951 roku to 15 800 DM.

Samochód został zakupiony w 2014 roku i był w następującym stanie:

Proces renowacji przebiegał następująco:

Dziś to retro auto wygląda tak:

Pozdrawiam Czytelników portalu
Jacek Mazur
Mercedes-Benz Grupa Wróbel - Logo Vertical - 4C - Negative
OPIS2

Powiązane artykuły

Archiwum recenzji