Witam! Posiadam polskiego „klasyka na dwóch kółkach” i z wielką chęcią podzielę się z Wami naszą wspólną przygodą.
Wszystko zaczęło się od Rometa 2375, mojego pierwszego jednośladu. Po jego sprzedaniu ponownie zaufałem polskiej marce i wycelowałem w Charta – niekwestionowaną dumę producenta z Bydgoszczy i najnowocześniejszego ze wszystkich produkowanych Rometów.
Wymarzony egzemplarz nabyłem w kwietniu 2013 roku. Dwudziestosześcioletni motorower nie mógł być pozbawiony wad, a w moim najbardziej straszył zmęczony życiem (za to oryginalny) lakier. Po aktywnie spędzonym sezonie 2013 roku, wiosną 2014 roku doczekał się malowania na fabryczny, biały kolor z elementami niebieskimi oraz dedykowanymi naklejkami.
Tym nowym wcieleniem rozpocząłem kolejny sezon, jak się później okazało, niezwykle obfity w imprezy i zloty. Charcik odwiedził takie miasta jak Siedlce, Garwolin, Otwock, Mińsk Mazowiecki oraz regularnie pojawiał się na spotach pod Stadionem Narodowym.
Oprócz tego czynnie bierze udział w klubie Oldtimery Garwolin, a także w życiu motocyklowego klubu Tur Garwolin, gdzie jest jednym z reprezentantów bydgoskiego producenta. Gdy sezon dobiegł końca, dokonane zostały wszystkie przeliczenia: liczba przebytych kilometrów sięgnęła 7240, oczywiście (a raczej o dziwo!) bezawaryjnych. Motorek nigdy nie zawiódł w trasie i mimo, że często jedna wyprawa pod Stadion wynosiła ponad 100 kilometrów, siadałem na niego z pełnym zaufaniem.
Jako wynagrodzenie jego wierności na Facebooku powstał oficjalny fanpage zatytułowany „Romet Chart by Kubik”, na którym zamieszczam wszystkie aktualności z życia Charcika.
Tegoroczną zimę przestoi pod kocem, by nabrać sił na następny sezon. Wierzę, że będzie się sprawował równie dobrze jak dotąd. Przed nami wiele ciekawych miejsc i ludzi do spotkania, których nigdy nie jest zbyt wiele. Z niecierpliwością czekamy na wiosnę, a ja osobiście pierwszego przepalenia po odwilży i oficjalnego rozpoczęcia sezonu. ;)
Pozdrawiam Czytelników KlassikAuto.pl
Bartłomiej Kubik