Bogaty pakiet ochronny dla Twojego samochodu? Koncern Volvo myślał już o tym przeszło 30 lat temu, nie będąc obojętnym w stosunku do swoich klientów. Użytkownicy szwedzkich samochodów mogli dzięki temu czuć się pewnie w każdej, nawet najbardziej skomplikowanej sytuacji na drodze. Jak ta sytuacja wygląda dziś?

Jakie korzyści niesie za sobą przedłużona gwarancja na nowe Volvo? Czy serwis w ASO może zapobiec utracie wartości naszego pojazdu?

Lifetime Care od Volvo. Jak było 35 lat temu?

Volvo od lat kojarzy się z bezpieczeństwem. Dotyczy to nie tylko wytrzymałej konstrukcji produktów tej marki, lecz także pewnego rodzaju opieki, jaką koncern od lat sprawuje nad każdym ze sprzedanych samochodów. Zauważalne było to już nawet pod koniec lat osiemdziesiątych, kiedy właścicielom świeżo zakupionych Volvo przysługiwał pakiet pomocy Lifetime Care. Zapewniał on najwyższą jakość świadczonych usług pomocy oraz napraw – niezależnie od wieku i przebiegu pojazdu. Liczyło się przede wszystkim zaufanie pomiędzy przedstawicielami Volvo Concessionaries Ltd oraz właścicielami Volvo. Jedną z jego głównych odnóg cenionej usługi był program CareLine.

Jego beneficjenci otrzymywali dołączoną do pojazdu kartę z numerem telefonu, by sprawnie móc korzystać z usług takich jak:

  • Członkostwo RAC
  • Całodobowa pomoc drogowa
  • Bieżące raporty o ruchu drogowym i warunkach pogodowych
  • Opcja planowania tras
  • Opcja noclegu
  • Całodobowy wynajem samochodu lub podróż pociągiem czy taksówką

W rzeczywistości pozbawionej systemów internetowych i zaawansowanej komputeryzacji, pakiet Lifetime Care był gwarancją bezpieczeństwa, ochrony, a także szybkiej pomocy dla posiadaczy Volvo. Gama samochodów na rok 1989 obejmowała wachlarz modeli, które do dnia dzisiejszego uchodzą za prawdziwe maszyny nie do zdarcia. W przypadku rynku europejskiego były to: rodzinne Volvo 240, praktyczne 340/360, ekstrawaganckie 480 oraz modele 740 i 760, które wzorowo łączyły w sobie elegancję z praktycznością.

Przedłużenie gwarancji Volvo

Idąc śladem wieloletniej tradycji, klienci autoryzowanych salonów i stacji obsługi Volvo wciąż mogą korzystać z atrakcyjnych pakietów ochronnych. Jednym z nich jest przedłużona gwarancja, która daje jednocześnie możliwość wykonywania przeglądów w autoryzowanej stacji Volvo Car Wrocław-Bielany. Dodatkowo, po drugim przeglądzie każdy kolejny będzie tańszy, co jest miłym ukłonem w kierunku stałych klientów. Obszerny pakiet obejmuje szereg usług, do których zaliczają się:

  • Mycie pojazdu po przeglądzie
  • Możliwość wypożyczenia samochodu zastępczego
  • Sprawdzenie poprawności działania wszystkich systemów bezpieczeństwa (przez podłączenie do komputerowego – systemu diagnostycznego)
  • Zbadanie stanu akumulatora
  • Możliwość usługi osobistego technika serwisowego 
  • Atrakcyjne oferty dla Volvo 4+
  • Program lojalnościowy – karta klienta Volvo Car Wrocław-Bielany

Oferta obejmuje też przedłużenie 2-letniej gwarancji fabrycznej nawet o trzy lata. Pozwoli to uchronić  się przed nieprzewidzianymi kosztami napraw, nawet do 5 lat od momentu zakupu. Przy zakupie nowego Volvo warto od razu zapoznać się z cennikiem przedłużonej gwarancji.

 ASO a wartość samochodu przy jego sprzedaży

Ta sprawa nie pozostawia jakichkolwiek złudzeń – Polacy chcą kupować używane auta, które były serwisowane w ASO. I są w stanie zapłacić za to więcej. Według oficjalnych badań, Polacy płacą średnio 10% więcej za samochody używane, które były wcześniej serwisowane w ASO. Badanie rynku pojazdów używanych pokazało, że sprzedając Volvo XC60 z 2021 serwisowane w ASO można zarobić 204 229,10 zł, podczas gdy samochód bez serwisu ASO kosztuje 179 339,80 zł, czyli o 13,88% mniej. Jakie korzyści płyną więc z serwisowania Volvo w ASO?

Przede wszystkim to najwyższa jakość wykonywanych usług, która od wielu lat jest jedną z wizytówek marki. Wszelkie naprawy wykonywane są na oryginalnych, objętych pakietem dożywotniej gwarancji częściach. Wykwalifikowani technicy są pewnością jakości wykonywanych usług, do których zaliczają się też bezpłatna aktualizacja map i oprogramowania. Na miejscu istnieje również możliwość dokonania darmowej aktualizacji działania aplikacji Volvo Car App, będącej kluczem do wielu funkcji nowoczesnych modeli Volvo.

Serwis Volvo w ASO zapewnia lepszą kwotę uzyskaną w przypadku odsprzedaży samochodu. To także pewność jakości przeprowadzonych w przeszłci napraw. A tego właśnie oczekują przyszli właściciele takiego auta. To bezpieczeństwo i spokój na lata.

VOLVO CAR WROCŁAW-BIELANY
ul. Wrocławska 1, 55-040 Bielany Wrocławskie,
T: (71) 722 10 00, www.volvocarwroclawbielany.pl

Zdjęcia: Krystian Tomala, Volvo Car Wrocław-Bielany
Źródła: Volvo Car Wrocław-Bielany, Badanie rynku pojazdów używanych. SERWIS W ASO. Wpływ na cenę samochodu używanego. Opracowane przez Związek Dealerów Samochodów oraz autoDNA, archiwalne materiały reklamowe Volvo