Przedstawiam Wam swoje BMW E30, tym razem na filmikach VIDEO:
Opisy zamieszczam zgodnie z chronologią linków do filmików.

1. Testowanie prędkości maksymalnej gdzieś na Autobahn’ie po swapie silnika na M54B30 poskładanym na osprzęcie M50/M52 według własnego „patentu”. Osiągnięte wartości – 227 HP/ 280 NM. Dyferencjał 3.07, skrzynia 5b. Pełny gaz od ok. 120km/h. Uśrednione wartości przyspieszenia 100-200 km/h – 17.2s. Po zmianie kół z customowych 17 na oryginalne 15 bbs można zejść do ok 15.6s. (Wartości sprawdzane za pomocą urządzenia Racelogic.) Jeżeli do kogoś cyferki nie przemawiają, to jest to przepaść pomiędzy seryjną E30 325i z M20B25 oraz szybciej, niż oryginalne E34 540i w manualu.

2. Hamownia podczas Germanfest International Chotowa 2017r. organizowanego przez BMW-Syndykat. Przy 32*C generowana moc spadła z 227 koni mierzonych przy 18* do 216 koni. Jak można wywnioskować temperatura ma również ogromny wpływ na silniki wolnossące.

3. Modyfikacje sterownika silnika – zmienione czasy wtrysków i zapłonów oraz uzyskane efekty. Zabieg czysto stylistyczny, nie przynoszący żadnych konkretnych efektów jeżeli chodzi o uzyskaną moc. Jednakże wywołujący uśmiech na twarzy i niezapomniane wyrazy twarzy przechodniów na mieście. Filmik nagrywany pod PGE Narodowy.

4.Odreagowywanie po zakupach w sieciówce. Jak widać kierowcy BMW nie tylko gubią się na rondach, ale również na parkingach. Jednakże nie jest to typowe zachowanie – szybkie rozgrzewanie opon na prośbę kolegów :)

Pozdrawiam sympatyków modyfikowanych samochodów
Przemek

Od Redakcji:
Zapraszamy Państwa do przesyłania nam swoich filmików z samochodami w roli głównej. Filmik może być nakręcony w garażu, na torze wyścigowym, zlocie zabytkowych pojazdów lub w jakimkolwiek innym miejscu. Ciekawa sceneria, np. zimowa, garażowa, zachód słońca, z rodziną, będzie dodatkowo premiowana. Filmik nie musi dotyczyć Waszego samochodu lub motocykla, ale osoba zgłaszająca musi być jego autorem.
Osoby, które prześlą ciekawy filmik, otrzymają fajny upominek. Zapraszamy do polubienia (subskrypcji) naszego profilu na YT: https://www.youtube.com/user/KlassikAuto