Samochód ma piękne, aerodynamiczne nadwozie z ciekawie ukształtowanym tyłem. Poza stylistyką nadwozia ważna była dla projektantów jak największa praktyczność tego małego auta. Szyba przednia została trochę pochylona, zrezygnowano z szerokich progów, dzięki czemu powiększono przestrzeń we wnętrzu a drzwi otwierane do przodu umożliwiły bardziej komfortowe wsiadanie i wysiadanie.

6-cylnidrowy silnik o pojemności 1490 cm3 i mocy 40 KM, jak na ówczesny okres, był wyjątkowym majstersztykiem. Jest wyposażony w 3 gaźniki, a w jego obudowie pojawiły się boczne wloty powietrza. Uważany był wtedy za najlepszą jednostkę tamtych czasów, co przy masie samochodu ok. 850 kg i bardzo dobrych właściwościach jezdnych, zapewniało temu roadsterowi wyśmienite osiągi. Ciekawostką jest to, że drewniano-stalową karoserię wykonywała firma Deimler-Benz w Sindelfingen.

Ten model pokazany został po raz pierwszy na wystawie motoryzacyjnej w Berlinie w 1933 roku. Był produkowany w latach 1934-35. Wytworzono tylko 242 sztuki tego pięknego, sportowego roadstera. Zyskał wtedy bardzo duże uznanie i dziś jest poszukiwanym klasykiem, nie tylko wśród miłników tej marki.