Poradnik z serii „Sam naprawiam samochód”.
Po raz pierwszy na polskim rynku ukazuje się poradnik dla użytkowników samochodów osobowych BMW serii 1.
Podręcznik będzie dobrym przewodnikiem do obsługi i napraw modeli produkowanych od września 2004 do sierpnia 2011 z nadwoziami:
z uwzględnieniem różnych mocy i pojemności silników benzynowych oraz wysokoprężnych z mechanizmami i automatycznymi skrzynkami przekładniowymi.
Silniki benzynowe:
- 1,6 dm3 85 kW (115 KM) – od IX 2004 do VIII 2007
- 1,6 dm3 90 kW (122 KM) – od IX 2007 do VIII 2009
- 2,0 dm3 90 kW (122 KM) – od IX 2009 do VIII 2011
- 2,0 dm3 95 kW (129 KM) – od XII 2004 do II 2007
- 2,0 dm3 105 kW (143 KM) – od III 2007 do VIII 2011
- 2,0 dm3 110 kW (150 KM) – od IX 2004 do II 2007
- 2,0 dm3 125 kW (170 KM) – od III 2007 do VIII 2011
- 3,0 dm3 160 kW (218 KM) – od IX 2008 do VIII 2011
- 3,0 dm3 190 kW (258 KM) – od IX 2009 do VIII 2011
- 3,0 dm3 195 kW (265 KM) – od IX 2005 do VIII 2009
Silniki wysokoprężne:
- 2,0 dm3 85 kW (116 KM) – od III 2009 do VIII 2011
- 2,0 dm3 90 kW (122 KM) – od IX 2004 do II 2007
- 2,0 dm3 105 kW (143 KM) – od III 2007 do VIII 2011
- 2,0 dm3 120 kW (163 KM) – od IX 2004 do II 2007
- 2,0 dm3 130 kW (177 KM) – od III 2007 do VIII 2011
- 2,0 dm3 150 kW (204 KM) – od III 2007 do VIII 2011
W tekście uwzględniono szereg danych technicznych, plany obsługi opisy czynności obsługowych oraz naprawczych możliwych do wykonania we własnym zakresie. Do książki dołączone są schematy instalacji elektrycznej.
Poradnik polecany jest pracownikom warsztatów i nieautoryzowanych stacji obsługi, posiadaczom tych modeli oraz wszystkich zainteresowanym.
Opracowanie przygotował Hans Ruediger Etzold.
Polecamy. Książka do kupienia: www.wkl.com.pl