
Gadżety dla kierowców to jeden z najlepszych sposobów na wzrost rozpoznawalności naszej marki i wzbudzenie zaufania wśród klientów. Jeśli jednak pójdziemy o krok dalej i zainwestujemy w dedykowane gadżety dla kierowców preferujących konkretne rodzaje samochodów – na przykład oldtimery, nasza reklama będzie jeszcze skuteczniejsza. Które gadżety będą w tym przypadku najlepsze? Sprawdzamy.
1. Dedykowane breloki do kluczy
Zacznijmy od klasyki, jaką bez wątpienia są breloki reklamowe dopinane do kluczy samochodowych. To niezwykle praktyczny prezent, który niejednemu właścicielowi oldtimera pozwoli znacznie łatwiej i szybciej odnaleźć kluczyki w gąszczu wielu innych przedmiotów. Wykonany z wysokiej jakości materiałów z trwałym nadrukiem w postaci graweru brelok to niezwykle popularne rozwiązanie, które sprawdzi się zawsze – podczas targów motoryzacyjnych, innych branżowych wydarzeń, a także jako prezent dodawany do większych zamówień lub dla stałych klientów.
Co przemawia za wyborem breloków do kluczy? Idealna relacja jakości do ceny. W niskiej cenie jesteśmy w stanie zakupić bardzo dużą liczbę gadżetów, które z powodzeniem wystarczą nam na niejedną kampanię promocyjną. Co więcej, możliwość wyboru jednego z wielu dostępnych na stronie wzorów i kolorów precyzyjniej dopasuje charakterystykę prezentu do brandingu naszej marki.
2. Zestawy narzędzi samochodowych
Które gadżety reklamowe zachwycą każdego kierowcę i sympatyka oldtimerów, którzy niejednokrotnie podczas trasy musieli mierzyć się z awariami i usterkami? Odpowiedź może być tylko jedna – kompletny zestaw narzędzi samochodowych zapakowany w schludny organizer zawierający logo naszej firmy.
To zestaw zawierający trójkąt, kable rozruchowe, kamizelkę i pakiet najważniejszych narzędzi ręcznych, który uratuje nas w każdej awaryjnej sytuacji. Taki prezent możemy podarować klientom i kontrahentom, którzy nawiążą z nami współpracę lub są z nami już wiele lat i chcemy im to w jakiś sposób wynagrodzić. Jeśli zainwestujemy w ten droższy, ale jakże atrakcyjny pakiet prezentowy dla stałych klientów, możemy być pewni, że zaufanie do naszej marki wzrośnie, a my będziemy mogli czerpać z takiego zaangażowania korzyści przez długi czas.
3. Akcesoria zimowe dla kierowców
Jakie jeszcze gadżety motoryzacyjne mają szansę wybić naszą markę na tle konkurencji? Przede wszystkim te, które do czegoś faktycznie się przydają. Każdy z nas pamięta mnóstwo reklamowych upominków, które nie mają żadnego zastosowania i koniec końców trafiają na samo dno szuflady, jeśli nie do kosza na śmieci. Jeśli mamy ambicje do faktycznego zaskakiwania naszych klientów, warto postawić na coś więcej.
Przykład? Zestaw zimowy dla zmotoryzowanych to idealne rozwiązanie, które doceni każdy klient. Zestaw rękawicy ze skrobaczką lub łopatą do odśnieżania będzie w samochodzie przez cały okres zimowy i praktycznie każdego poranka zostanie użyty. Klient wielokrotnie w myślach podziękuje nam za taki gadżet i z pewnością prędzej czy później podświadomie odwdzięczy się, korzystając z naszej oferty.