Kultowa szybkość.
Wybitnie sportowy charakter, elegancja, nietypowa w samochodowym światku sylwetka, najwyższy poziom techniczny stanowią o jego elitarności.

Foto: Marzena Jerzyńska

Porsche 911 Turbo 3.3
Okres produkcji:
– coupé: sierpień 1977 – lipiec 1989;
– pozostałe: sierpień 1986 – lipiec 1989
Pojemność skokowa silnika: 3299 cm3
Liczba cylindrów: 6-cylindrowy, bokser
Moc silnika: 300 KM (221 kW) przy 5500 obr/min
Długość x szerokość x wysokość: 4291 x 1775 x 1310 mm
Masa własna: 1300 kg
Przyśpieszenie od 0 do 100 km/h: 5,4 s; od 1986 r. 5,2 s
Prędkość maksymalna: 260 km/h

Bardzo szybko zabija owady. Łatwo się prowadzi. Solidny, prosty i łatwy w obsłudze. Od zawsze wyraz zamożności jego właściciela. Wersja Turbo była pierwszym seryjnie produkowanym samochodem z turbosprężarką. Samochód ten jest bardzo dobrą inwestycją kapitału.

Foto: Kamil Krzysztof Krzemiński