Pamiętacie tłumiki typu „rybka„? Tych Jaw najwięcej było w kolorze wiśniowym!
Dane techniczne:
Silnik: jednocylindrowy, dwusuwowy, chłodzony powietrzem
Średnica cylidra: 65 mm
Skok tłoka: 75 mm
Pojemność skokowa: 248,5 cm3
Stopień sprężania: 6,6:1
Moc: 12 KM
Zbiornik paliwa: 13 litrów
Masa własna: 132 kg
Prędkość maksymalna: 105 km/h
Skrzynia biegów: czteroprzekładniowa
Rama: zamknięta, wykonana z rur stalowych o przekroju prostokątnym
Resorowanie:
– koło przednie: teleskopowe
– koło tylne: wahacz i dwa amortyzatory
Zapraszamy do podzielenia się różnymi informacjami na temat tego motoru! Jakie są jego wady, zalety? Jak się nim jeździ? Jaki jest dostęp do części zamiennych?
Motor jest własnością pasjonata zabytkowej motoryzacji, kolekcjonera skuterów Lambretta, założyciela Lambretta Club Polska, Pana Bronisława Kellera z Gliwic.
Leave a comment