Własne inspiracje! Pasja i wytwałość zostały nagrodzone. Pięknie odrestaurowany samochód!

Samochód Syrena nie był produkowany w wersji kabriolet.

Syrena produkowana była od 1957 do 1983r. Model 105 pojawił się w 1972r. Dwa lata później pojawiła się wersja 105 L, która była lepiej wyposażona i miała lewarek zmiany biegów w podłodze. Samochód najpierw produkowano w Warszawie (FSO), a od 1972r. w Bielsku-Białej (FSM).
Samochód ma pojemne wnętrze oraz pojemny bagażnik.

L jak Lux – to znaczy: wyposażenie dodatkowe, np. radio, dźwignia hamulca ręcznego w podłodze między fotelami, fotele z regulacją kąta oparcia, ozdobne kołpaki.

Sentyment do tych samochodów powoduje, że ich ceny systematycznie rosną. W sumie za cały okres podukcji wytworzono 521 311 Syren, w tym 344 077 w FSM w Bielsku Białej.

Silnik:
Pojemność: 842 cm3, 3-cylindrowy, dwusuwowy
Moc: 40 KM przy 4300 obr.
Prędkość maksymalna: 120 km/h
Zużycie paliwa: 8,8 l/100 km
Masa: 940 kg
Nadwozie: dwudrzwiowy sedan
Skrzynia biegów: czterobiegowa, synchronizowana